مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


هم‌زمان با توسعه دستگاه هاي هوشمند نظير گوشی و تبلت و طراحي اپلیکیشن گوشي در همگي ي قضيه ها، تعداد يوزرها موبايلي روز آپدیت عمده مي شود . اندازه استفاده از كامپيوتر هاي فردي نسبت به موبايل هاي هوشمند اندك خیس شده‌است . در واقع امروزه بيشترين آمار دسترسي به اينترنت از آن گوشي و تبلت مي باشد و اين آمار روز آپ دیت در اكنون افزایش می‌باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
همگام بودن با تكنولوژي با طراحي اپليكيشن امروزه همگام بودن با تكنولوژي يك عدد از ضرورت هاي پيروزي در هر كسب و كار است . پباده سازي اپ گوشي متناسب با كسب و كارتان در ایجاد برندينگ و پيشي دریافت کردن از رقباي تجاري تان بسيار اهميت دارد . از طريق آن مي توانيد تعامل بهتري با مشتريان خویش داشته باشيد . درپی در رابطه ي ایجاد اپ و مزاياي آن عمده حرف خوا‌هيم كرد . شركت سه سوت اینترنت كارشناس در قضيه طراحي و توليد App اندرويد و ios مي باشد كه پروژه هاي خويش را به چهره حرفه اي و با قيمت مناسب انجام مي دهد . 
پباده سازي اپلیکیشن موبايل اپلیکیشن چيست؟ به نرم افزار هايي كه براي موبايل هاي هوشمند، تبلت ها، دستيار هاي فردي ديجيتال و غيره ساخته مي شوند، نرم افزار كاربردي گفته مي شود كه به اختصار به آنان App يا اين كه اپليكيشن مي گويند . كاربر به وسيله اين اپليكيشن ها، به  طراحي اپليكيشن در مشهد صورت مستقيم فرماني را در گوشی هوشمند خويش اجرا مي نمايد . بخش اعظمي از مديران کار هاي رشته اي و بيزينس خویش را جهت ارائه خوبتر سرويس ها و توليدها خویش ، به اپلیکیشن گوشي نيازمندند . 
اپليكيشن ها سیرتکامل هاي مختلفي دارا‌هستند مثل : اپليكيشن هاي HTML5 : براساس تكنولوژي هاي شناخته گرديده اینترنت ، نظير HTML5، جاوا اسكريپت و CSS بوده و براي توليد تغييرات كوچك، قابل تبديل به پلت فرم هاي ديگر مي باشد . اپلیکیشن هاي محلي : پباده سازي اپليكيشن اندرويد و ios براساس يك پلت فرم خاص طراحي مي شوند مثلا جاوا و Eclipse یگانه اندرويد و Xcode و Objective-C یگانه ios مي باشد . اپلیکیشن هاي تركيبي : تركيبي از دو گونه فوق می باشد . فرایند پباده سازي اپ مقدمه مي بايست انگيزه خویش را براي اين‌كه متوجه شويم چه اپليكيشني براي پباده سازي نياز داريم معين كنيم آيا انگیزه ما يك بازي مي باشد يا برنامه آموزشي يا اين كه يك ابزار؟ بعد از اينكه انگیزه مشخص و معلوم شد مي توانيم سازه به نياز از آن‌ها به كارگيري كنيم .چه مراحلي بايستي در پياده سازي اپليكيشن دنبال شود : تعیین كردن موفقيت: منظور از موفقيت چيست؟ تعداد معين دانلود، تعداد كاربران فعال يا يا مقدار پول پرداختي تعیین اندازه دارایی: دارايي با توجه به انگيزه قضيه حیث مي بايست به دقت معین شود . پلتفرم برنامه:بررسي نمائيد كدام پلت فرم شرایط بهتري را براي شما ايجاد مي كند . خصوصيت هاي اپليكيشن: مي بايست فن اي باشد تا كاربران تشويق به به كار گيري از آن شوند همينطور كيفيت واسط كاربري آن اصلي میباشد . انگيزه اپلیکیشن آن گاه از تكثير :فرآورده بايستي بازاريابي و تبليغ براي معرفي داشته باشد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 15:11

طراحی اپلیکیشن

در دربین سیستم استدلال ها ، دو سیستم عامل اندروید و iOS دائما در برابر یگدیگر رقابت مشقت دارند و مدام یوزرها دوست دارا‌هستند از مقایسه فی مابین اندروید و آی او اس با خبر شوند و خصوصیت هایی که iOS از اندروید اسکن کرده را بشناسند و یا این که بر عکس… حالا در این موضوع به قابلیت و امکان هایی از اندروید اشاره می کنم که حتی آنگاه از iOS 12 هم در سیستم استدلال iOS دیده نشده میباشد .

مقایسه
در بین اندروید و آی او اس با 6 ویژگی اندروید که حتی در iOS 12 نیست مقایسه
بین اندروید و آی وی اس با 6 خصوصیت اندروید که حتی در iOS 12 نیست مقایسه
در میان اندروید و آی وی اس با 6 خصوصیت اندروید که چه بسا در iOS 12 نیست البته مراد ما این نمیباشد که بگوییم اندروید از iOS خوب تر می‌باشد چون به هر حالا هر دو سیستم برهان ویژگی های مختص خودشان را دارا‌هستند .

مولتی
یوزر و دسترسی مهمان مقایسه
بین اندروید و آی وی اس با 6 خصوصیت اندروید که حتی در iOS 12 نیست مقایسه
اندروید با آی او اس در مولتی یوزر در تلفن همراه های اندروید لالی پاپ و جدیدتر شما می توانید با استفاده از ویژگی مولتی یوزر به کاربران دیگر اجازه دهید با دسترسی میهمان وارد گوشی تان شوند یعنی زمانی موبایل را دست کسی می دهید می توانید با این خصوصیت کاری فرمایید که در عین حالی که استفاده کننده در موبایل مرور می نماید البته نگران داده ها فردی خویش نباشید به عبارتی محدودیت در دسترسی برای وی ایجاد می فرمائید و در حقیقت به تیتر میهمان اجازه داده اید که موبایل شما را ببیند .

البته در شرای گوشی آیفون خویش را دست فردی دهید دیگر این ویژگی نخواهد بود و همانگونه که خودتان استعمال می کردید از تلفن همراه ، مهمان هم همانگونه می تواند با گوشی کار کند ولی احتمال دارد برخی بگویند چه نیازی به حالت مهمان و مولتی یوزر است زیرا به هر اکنون این تلفن همراه ها برای یک استفاده کننده single-user طراحی گردیده اند . ولی در موضوع تبلت ها قضیه فرق می کند حتی در صورتی‌که مولتی یوزر و دسترسی میهمان برای آیفون وجود نداشته باشد ولی برای iPad حتما موءثر خواهد بود .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 0:30

طراحی اپلیکیشن


در ده سال‌ی دوم قرن بیست و یک، پدیده‌ای با اسم “نرم افزار‌های پیام‌رسان” به‌تدریج مقدمه به فعالیت کرد و در میان یوزرها توسعه و گسترش یافت و از به عبارتی نخست معلوم بود که پتانسیل تبدیل شدن به یک واقعه پهناور را دارااست. درین نوشته ی علمی، به مقایسه‌ی چهار نرم افزار برتر دراین باره، یعنی واتس‌اپ، تلگرام، وایبر و لاین خوا هیم پرداخت.

پیش از نرم افزار‌های پیام‌رسان، سال‌های سال بود که یاهومسنجر فرمانروا بی زیرا و چرای ارتباطات اینترنتی به شمار میرفت و مواقعی مانند مکالمه‌های زنده و عدم وجود تاخیرها یا این که محدودیت‌هایی که در آدرس اینترنتی وجود داشت، آن را به دوستداشتنی‌ترین رویکرد ارتباطی یوزرها تبدیل کرده بود. ولی چیزی که از دنیای تکنولوژی خاطر گرفته ایم این میباشد که آدمی، هیچوقت قانع نخواهد بود و حتی‌در رخ وجود شایسته ترین و جذاب‌ترین گجت‌ها و ابزارها، گشوده هم در ادامه چیزی بالاتر از آن می‌رود.

 

اپلیکیشن پیام‌رسان یاهو نیز در گیر چنین وضعیتی شد و با بسط وب در سرتاسر جهان، بهتر بود که‌این رابطه مدام و کلیه جا در دسترس باشد و برای به کار گیری از آن، نیاز به انجام مراحلی یگانه یعنی تولید یک یاهو آی‌دی وجود نداشته باشد تا تمام یوزرها، حتی آن‌هایی که از داشتن کامپیوتر محرومند، یا این که علم کافی برای عمل با آن را ندارند نیز بتوانند بدین جمعیت اینترنتی بپیوندند.

Whatsapp تحت عنوان یک کدام از او‌لین نرم افزار‌های پیام‌رسان موبایلی، فعالیت خویش را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و رفته رفته یوزرها بخش اعظمی را به خویش جذب کرد، به نحوی که امروز، بیش تر از ۸۰۰ میلیون استفاده کننده فعال درین نرم افزار موجود هست. Whatsapp صرفا آغاز روایت بود و آن گاه با ورود نرم افزار‌های جدیدتر و حتی بهتر، مانند لاین، تلگرام، وایبر و… رقابت تنگاتنگی میان این نرم افزار‌ها چهره گرفت. اما درین میان بودند نرم افزار‌هایی مانند Hike, beetalk, kik, Tango و… که در یک برهه زمانی‌ی وقتی به شدت دوستداشتنی شدند البته به به عبارتی سرعت نیز،  از سایر رقیبان خویش جا ماندند، به دلیل آن که در دنیای تکنولوژی، بخصوص نرم افزار‌ها، مشاجره خوب و بهتر وجود ندارد و صرفا نرم افزار‌هایی باقی خواهند ماند که “عالی” و بی‌نقص باشند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app01 بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 12:04

طراحی اپلیکیشن


اکثر صنعت ها با پیشرفت تکنولوژی همواره برای برد و پرورش کاری از ابزارهای دیجیتالی  مختلف استعمال می‌نمایند و از اکثر این ابزارها به سبک دیجیتالی در موضوع بازاریابی هم استعمال می گردد و همین دستور توان دیجیتال مارکتینگ را بالا میبرد.

پباده سازی نرم افزار  تلفن همراه یکی‌از این ابزارهایی میباشد که ورژن بازاریابی دیجیتال برای آن موجود هست.

همینطور میتوان بر آورد کرد که تا یک‌سری سال آینده معیار به کارگیری مردم از تلفن همراه ها اضافه و بیش تر می‌گردد تا جایی که ۹۰ درصد استعمال از وب جهانی را پلتفرم های گوشی مصرف میکنند.

نقشی که امروزه گوشی و اسمارت فون ها در معاش مردم ایفا می نماید برکسی پوشیده وجود ندارد.
این اهمیت نیز مشتمل بر تجارت گردیده و اگثر شغل ها به اهمیت آن در بیزینس های خویش پی برده اند.ضمن اینکه رابطه بین تجارت و تکنولوژی دیرزمانی میباشد که وجود داشته و ادامه دارااست چراکه تکنولوژی همواره سبب گردیده که رابطه فی مابین تجارت ها سهل خیس و سریع خیس از قبلی باشد.

 

با دقت به اینکه موبایل های موبایلی مکانی برای شغل های روزانه گردیده اند پباده سازی نرم افزار گوشی در حوزه مارکتینگ سود خیر در ارتقاء سرمایه ها میدهد.

راحتی و سهولت استعمال از موبایل های هوشمند و همینطور پباده سازی های خلاقانه در تولید نرم افزار ها بازاریابی دیجیتال را رونق بخشیده میباشد.

با نحوه بازاریابی دیجیتالی تلفن همراه می قدرت ارتباطات میان مشتری و گسترش دهنده نرم افزار را به راحتی توسعه و گسترش اعطا کرد و نیازهای مشتری را تخت‌گاز جواب بخشید.

با اعتنا به بازار گرم این دسته از بازاریابی پباده سازی نرم افزار کاربرپسند و دیدنی برای سازمان ها یا این که صاحبان کسب و شغل های وسیع در میدان رقابتی از نکته های مهم به شمار می رود.داشتن یک اپلیکیشن گوشی برای هر کسب و عمل یک فرمان ضروری به لحاظ میرسد. ضمن اینکه نرم افزار های گوشی در مقایسه با استعمال از مرورگرهای تلفن همراه اضافه آیتم دقت یوزرها می باشند.

 

 

 

بازاریابی نرم افزار گوشی
یکی خط مش های که میشود با آن نرم افزار تان را کارکشته خیس نمایید شیوه بازاریابی دیجیتالی  میباشد که می‌توانید به دو نحوه مبلغی و بدون پول اینکار را انجام دهید این گونه بازاریابی به غیر از توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار و کسب درآمد از آن برای همگی اشخاصی که کسب و کاری دارا‌هستند و دوست دارا هستند آن‌ها را به مشتری ها عرضه نمایند و مشتری های گوناگونی برای خویش جذب نمایند مطلوب میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app01 بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 13:43

طراحی اپلیکیشن


اخذ توصیه ۲۴ ساعته
با به کارگیری از نرم افزار فروشگاهی خویش، محصول ها تان را به طور شبانه روزی به فروش برسانید. مشتریان شما میتوانند توصیه متاع را در هر ساعتی تثبیت کنند و داده ها پستی خویش را برای اخذ فرآورده در دست شما قرار دهند.

قابلیت ایجاد اکانت کاربری
مشتریان اثبات شما میتوانند مالک یک اکانت کاربری در نرم افزار باشند و داده ها تماس خویش را برای انجام سفارشات بعدی و ارتقا سرعت خرید، در آن تثبیت نمایند.

لحاظ سنجی از مشتریان
انجام حیث سنجی از مشتریان و اعمال ایده ها منطقی آنان می‌تواند علامت احترام شما به مشتریان باشد. این فعالیت سبب ساز می گردد تا نواقص احتمالی نرم افزار، اشتباهات تولید گردیده در طول خرید و … کاهش یابد. لحاظ سنجی محبوبیت شما و اعتماد مشتریان را نسبت به دکان شما ارتقاء خواهد اعطا کرد.

علاوه بر این میتوانید قابلیت و امکان امتیازدهی به هر فرآورده را در اپلیکشن خویش ساخت نمایید تا به راحتی متوجه محبوبیت تولیدات و سرویس ها خویش دربین مشتریان گردید.

قابلیت احتساب مبلغ قابل پرداخت
مبلغ قابل پرداخت برای هر متاع با اعتنا به به کارگیری از پست، اندازه، کیفیت و وزن آن می‌تواند گوناگون باشد. از مزایای یک نرم افزار فروشگاهی، قابلیت و امکان احتساب تمامی این موردها در طول انتخاب مبلغ پایانی مال میباشد.

درگاه پرداخت آنلاین
پرداخت آنلاین برای خرید از مغازه، نیاز به مراجعه به خزانه را از بین برداشته و از طرفی قابلیت خرید غیرحضوری و ارتقا سرعت خرید را آماده نموده است.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 11:29

طراحی اپلیکیشن
اشکال نرم افزار تلفن همراه دارنده مختصات و خصوصیت‌های مختلفی می‌باشند و طبق این مختصات و خصوصیت‌ها در گونه بندی‌های گوناگون تقسیم بندی می گردند. با جور بندی و تقسیم بندی کردن موضوعی و کاربردی نرم افزار‌های گوشی به وسیله طراحان و گسترش دهندگان، یوزرها میتوانند نرم افزار متبوع خویش را دانلود کرده و از آن استعمال نمایند. به هر درحال حاضر دانلود کردن گونه های نرم افزار گوشی حجم داده مصرف می‌نماید و فضای خاطر تلفن همراه هوشمند را اشغال میکند، بدین ترتیب استفاده کننده گذشته از دانلود بایستی از مسئله آن نرم افزار با خبر شود تا بداند آن اپلیکیشنی را که دقیقا نیاز دارااست، دانلود نماید. برای گسترش دهندگان نرم افزار هم بایستی زمینه و کاربرد نرم افزار متبوع معین باشد تا طراحان کارشناس در هر مسئله را جذب نماید و مراد و تقاضای صاحبکار را به طور ظریف و صحیح برطرف نماید. درین نوشته ی علمی قصد داریم گونه های نرم افزار گوشی را در دو شرایط کلی ساختاری و کارایی آیتم باز‌نگری و چک در اختیار بگذاریم.

اشکال نرم افزار تلفن همراه از حیث ساختاری
همان طور که اشاره شد، اشکال نرم افزار گوشی از دو حیث گونه بندی و تقسیم بندی میشوند، از نگاه ساختاری و سعی که به‌دنبال آن‌ها را از حیث ساختاری گزینه باز بینی قرار می دهیم. نرم افزار‌های تلفن همراه از نگاه ساختاری به سه مدل تقسیم بندی میگردد که عبارتند از:

گوشی اینترنت نرم افزار
نیتیو تلفن همراه نرم افزار
نرم افزار گوشی هیبریدی

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app01 بازدید : 218 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 20:15

اينستاگرام روز جاري براي تبليغ كنندگان يك‌سري ويژگي جديد رونمايي كرد و با در اختيار قرار دادن فرمت تبليغات Canvas براي استوريز خويش امكانات بيشتري براي تبليغات در اختيار كسب و کارها قرار اعطا كرد . علاوه بر اين خصوصيت دیدنی، ارسال استوري اينستاگرام به دايركت در اختيار كاربران سراسر دنیا قرار گرفته مي‌باشد .

طراحي اپليكيشن

فرمت 
Canvas به يار قابليت ارسال استوري اينستاگرام به دايركت فرمت Canvas كه پيش از اين براي فيسبوك معرفي گرديده بود امكان انجام تبليغات را در يك وضعيت تمام‌کاغذ فراهم ميكند و صاحبان برندهاي متفاوت مي توانند از ويژگي‌هاي Canvas براي بيان كردن قصه تولید ها خويش به کارگیری نمايند .

در راستي اين فرمت قالب‌هاي از پيش تهيه و تنظيم گردیده‌اي را در اختيار شما قرار مي‌دهد و صرفا كافيست عكس و محتواي قضیه لحاظ خويش را در يكي از اين قالب‌هاي متنوع قرار دهيد .

ارسال 
استوري اينستاگرام به دايركت 
به گفته اينستاگرام اين تجربه تمام‌برگه با در اختيار قرار دادن تجهيزات عمده براي تبليغ كنندگان زمان جلب توجه مشتريان را تنها با يك تبليغ فراهم مي كند .

صاحبان كسب و كارهاي متعدد از اين به بعد خواهند توانست رسانه‌هايي كه براي استوريز اينستاگرام به كار گيري كرده بودند را ذخيره نمايند و با به کارگیری از Power Editor و Ads Manager از آنان براي كمپين‌هاي آينده خويش به کار گیری نمايند .

دايركت 
راه جدید براي به اشتراك گذاري استوريز اينستاگرام خبرهاي ديگر مرتبط با استوري‌هاي اينستاگرام نيز وجود دارد كه روي تبليغ كنندگان متمركز نشده و يوزرها معمولي را در حيث گرفته ميباشد .

از اين به آن‌گاه يوزرها مي‌توانند استوري‌هاي خویش را بصورت پيام دايركت براي دوستان عزیز عزيز خویش به اشتراك بگذارند ولي درصورتي كه دوست نداريد استوريز شما به اين فیس به اشتراك گذارده شود، آیتم مرتبط با آنرا خاموش كنيد .

ارسال 
استوري اينستاگرام به دايركت 
براي به اشتراك گذاري استوري اينستاگرام از شيوه دايركت كافيست با تپ كردن بر روي آيكون دايركت، افرادي كه مي خواهيد را تعيين نماييد و سپس گزينه ارسال را بزنيد و در چهره فعال بودن گزينه ارسال استوري به دايركت به نتيجه قضيه حیث خويش برسيد .

ارسال 
استوري اينستاگرام به دايركت يك ويژگي خبيثانه ميباشد علي الخصوص در شراي تمايل داشته باشيد استوري‌هاي خویش را فقط براي فالوورهاي خويش و خیر بقيه اشخاص بفرستيد! 
خوشبختانه اينستاگرام گزينه‌اي ديگر را در تنظيمات گنجانده و درصورتي كه شما يك اکانت سري داشته باشيد، فقط فالوورهاي شما قدرتمند به ديدن استوري از شيوه پيام بي واسطه يا به عبارتی دايركت خواهند بود . اين خصوصيت در درحال حاضر حاضر در سراسر دنیا براي دو سيستم عامل iOS و اندرويد در دسترس قرار گرفته مي‌باشد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 200 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 20:11